5 rád, ako získať čo najviac z katalógového zápisu
5 rád má pomôcť vášmu katalógovému zápisu, aby vám ako zaregistrovanej firme priniesol maximálny úžitok. Využite možnosti, ktoré vám ponúkame. Okrem vypísania základných údajov máte k dispozícií množstvo doplnkových funkcií.
S ich využitím s veľkou pravdepodobnosťou získate cez katalógový zápis vyššie pozície v Google na vybraté kľúčové slová.
Mám záujem o web reklamu v Sieti mestských portálov Virtualne.sk
Prínos 5 rád si overili v praxi aj desiatky našich klientov:
- Vyberte si maximálne 2 kľúčové slová, na ktoré chcete získať vyššiu pozíciu v Google.
Vybraté kľúčové slová, alebo slovné spojenia použite v textoch katalógového zápisu.
Cez Admin vložte texty s kľúčovými slovami do časti: „Firemné údaje - Odporúčané údaje pre Google:
a.) do kolónky Title – Titulka stránky – vložte názov vašej firmy (bez označenia s.r.o. atď.) + zvolené kľúčové slová + poprípade mesto, v ktorého regióne chcete vašu činnosť propagovať
b.) do kolónky Description - (Popis pre Google) – vložte názov vašej firmy, pokračujte zvolenými kľúčovými slovami a mestom. Potom stručne popíšte činnosť vašej firmy. Odporúčame spomenúť aspoň jednu vašu konkurenčnú výhodu.
c.) do kolónky Nadpis - H1: - napíšte znovu názov firmy, zvolené kľúčové slová + činnosti firmy doplnené aj o ďalšie činnosti +mesto
Tip: Do kolónky Kľúčové slová pre vyhľadávanie na stránke vpíšete okrem vybratých kľúčových slov aj ďalšie kľúčové slová súvisiace s činnosťou vašej firmy.
- Ako vyplniť časť Text o firme
Pre vyhľadávač Google je veľmi podstatná aj časť s textovými informáciami o vašej firme. Vypĺňajú sa v sekcii: „Firemné údaje - Odporúčané údaje pre Google“ v kolónke Text o firme a produktoch.
V tomto texte sa vyhnite popisu vzniku vašej firmy. Podajte vášmu potenciálnemu klientovi podstatné informácie o vašej činnosti, službách a konkurenčných výhodách či bonusoch, ktoré sú pre neho podstatné.
V texte znovu použite vami zvolené kľúčové slová, ak je to možné aj v niekoľkých gramatických pádoch.
Tip: Vyplnenie sekcie „Odporúčané údaje pre Google“ je podmienené aktuálnymi požiadavkami vyhľadávača Google. Pretože je voľba správnych kľúčových slov pre zvýšenie návštevnosti skutočne dôležitá, odporúčame vám bezplatnú konzultáciu s odborníkom z nášho tímu, ktorý vám poradí na základe odbornej analýzy. - Zadávajte bezplatne a v neobmedzenom počte firemné inzeráty na ďalšiu propagáciu vašich služieb či produktov. Inzerciu vypĺňate v Admine v sekcii. „Inzercia“. Inzeráty sa potom zobrazujú na samostatnej podstránke INZERCIA na stránke vášho mesta.
Firemné inzeráty aktualizujte aspoň raz za 3-4 mesiace. Inzeráty súčasne môžete zobraziť jednoduchým klikom aj na stránky ďalších miest vo vašom okolí, regióne či po celej SR.
Tip: Do názvu inzerátu vkladajte kľúčové slová - názvy činnosti alebo produktov, tak ako viete, že ich hľadajú vaši klienti či spotrebitelia. - Zadávajte ponuky a krátke PR články na samostatnú podstránku TOP PONUKY FIRIEM.
Aktualizujte ich tiež pravidelne raz za 3-4 mesiace.
Tip: Do názvu ponuky alebo PR článku vkladajte kľúčové slová - názvy činnosti alebo produktov a názov mesta. Často sa stáva, že sa tieto ponuky objavia na predných pozíciách pri vyhľadávaní cez Google. - Vyplňte si fotogalériu aspoň 4-6 obrázkami zachytávajúcimi činnosť vašej firmy alebo vaše produkty. Do názvov obrázkov vpíšte názov vašej firmy, mesto a kľúčové slová činnosti. Samotný obrázok môžete komentovať v ďalšom popise.